Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Νέα μοτοσικλέτα: Oshmens Hobbies GT913





Μια εντελώς νέα τηλεκατευθυνόμενη μοτοσικλέτα εμφανίστηκε πρόσφατα στον παγκόσμιο ιστό! Προέρχεται από τη μακρινή Κίνα και οι τεχνικές της προδιαγραφές –αν μη τι άλλο- φαίνονται ενδιαφέρουσες.

Η κατασκευή γίνεται από την εταιρία Oshmens Hobbies και η μοτοσικλέτα παραδίδεται σε μορφή κατασκευασμένου κιτ αλλά χωρίς ηλεκτρονικά.
Η κατασκευή είναι εξολοκλήρου από carbon και αλουμίνιο και τουλάχιστον από τις φωτογραφίες φαίνεται να είναι πολύ καλή.





Διαθέτει πηρούνι που λειτουργεί με λάδι και φαίνεται να έχει smooth λειτουργία και καλή απόσβεση. Το αμορτισέρ στο πίσω ψαλίδι είναι τύπου Revo. Υπάρχει στάνταρ μπροστινό φρένο με αλουμινένια δαγκάνα ενώ η δισκόπλακα και τα τακάκια είναι carbon.





Η τελική μετάδοση γίνεται με φαρδύ ιμάντα και αλουμινένια pulleys. Το πίσω pulley έχει οδηγό από carbon.





Το μοτέρ βρίσκεται πάνω στο ψαλίδι, όπως γίνεται στην JABBER και την KP13/14. Υπάρχει τεντωτήρας με ρουλεμάν.

Η έδραση του πιρουνιού γίνεται πάνω σε κομμάτι αλουμινίου κατεργασμένου με CNC. Η γωνία κάστερ ρυθμίζεται σε τρεις φιξ θέσεις.




Το φαίρινγκ και το σύνολο σέλλας/τεπόζιτου είναι από λεπτό fiberglass. Δεν δίνεται φιγούρα οδηγού.


Η γυμνή μοτοσικλέτα, χωρίς ηλεκτρονικά και φαίρινγκ ζυγίζει 1300 γραμμάρια περίπου. Το φαίρινγκ ζυγίζει περίπου 120 γραμ.
Οι τροχοί έχουν κέντρα από carbon και στεφάνια από αλουμίνιο. Υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθούν ζαντολάστιχα άλλων εταιριών, όπως Roadies ή GRP χωρίς μετατροπές.
Υπάρχουν ρουλεμάν σε όλα τα σημεία τριβής.
Η βάση του μοτέρ είναι από αλουμίνιο, οπότε θα έχουμε καλή απαγωγή θερμότητας.
Το πλαίσιο είναι πολύ γερό και άκαμπτο.






Τα scratchbars είναι με μονή ροδίτσα σε κάθε πλευρά και η βάση τους είναι από αλουμίνιο.
To spur που δίνεται είναι 48p και θυμίζει οπτικά τα spur των HPI Sprint.





Ηδη υπάρχει μια τέτοια μοτοσικλέτα στην Ευρώπη, συγκεκριμένα στη Γαλλία, με την τιμή της να βγαίνει περίπου στα 440 ευρώ. Ο Γάλλος που την οδήγησε για λίγο μας δίνει μερικές πληροφορίες από τη δοκιμή.
Τοποθέτησε μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα ΡΜΤ 200 με σκληρό insert Nuova Faor (αυτά είχε από την SB-5 του!) και ένα μικρο-σέρβο 0.8kg αρχικά και μετά ένα 2.8kg.
Δεν του άρεσε το σύστημα διεύθυνσης με τα ελατήρια και τα κολλιεδάκια και σκοπεύει να πειραματιστεί με ένα steering damper από NF, ή JABBER, ή ακόμα και Anderson.
Παρόλα αυτά, στη σύντομη δοκιμή, η μοτοσικλέτα έδειξε να είναι αρκετά «βιδωμένη» στην άσφαλτο, είχε την τάση να σουζάρει σχετικά εύκολα, ενώ αρχικά με το «μικρό» σέρβο, το φρενάρισμα στο μπροστινό τροχό ήταν σχεδόν ανύπαρκτο. Με το δυνατότερο σέρβο εκτιμά ότι το φρενάρισμα βελτιώνεται κατά πολύ. Για αρχή, και με τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ανέγγιχτες, η GT913 δείχνει σταθερή και ακριβής στο οδήγημα.
Δεν δοκίμασε φαίρινγκ από SB-5 ή παρόμοιο, για να μας πεί αν ταιριάζει.
Κατάφερε και το… στούκαρε, όμως, και έχει να αναφέρει ότι το πηρούνι δεν στρέβλωσε, ούτε στράβωσε -σημαντικό αυτό- και πέρα από γρατζουνιές στο φαίρινγκ, δεν είχε καμμία απολύτως ζημιά!
Επίσης δεν δοκίμασε τροχούς RG, μια και δεν είχε ούτε τέτοιους! Συγχωρείται!
Συνολικά, η μοτοσικλέτα είναι «εύκολη» και προβλέψιμη, το σύστημα μετάδοσης και ο ιμάντας δεν έκαναν κιχ, το δε πλαίσιο είναι αρκετά μαζεμένο ώστε τίποτε να μην ακουμπά στην άσφαλτο, ακόμα και σε πολύ μεγάλες κλίσεις.
Το πιρούνι δεν έχει «χάσει», δούλεψε άψογα και είναι ακόμα
smooth και γλυκό.
Το μπροστινό φρένο είναι ΟΚ, αλλά είναι εμφανές ότι χρειάζεται ένα δυνατό σέρβο για να δείξει τις δυνατότητές του.
Όπως είπαμε, η GT913 έρχεται χωρίς ηλεκτρονικά, που σημαίνει ότι για το τιμόνι χρειάζεται ένα σέρβο κανονικού μεγέθους, ή low profile, για το φρένο ένα δυνατό micro servo, μοτέρ brushless, ESC και μπαταρία hardcase 2S.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Συνολικό μήκος: 422 mm
Υψος πλαισίου: 189 mm
Μεγιστο πλάτος πλαισίου: 120 mm
Σχέση μετάδοσης pulleys: 3 (48/16)
Υπάρχει η δυνατότητα για μπροστινά pulleys από 14-18Τ.
Βάρος (εργοστασιακό) 1.5 κιλά περίπου.

Το site της εταιρίας κατασκευής είναι: www.oshmenshobbies.com





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου