Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

RC Bike Worlds 2014: Αλλαγές στον κανονισμό Stockbike

Από την Οργάνωση του φετινού Παγκοσμίου RC Bikes πήραμε την πιο κάτω ανακοίνωση:

Χαιρετίζουμε τους οδηγούς της κατηγορίας Stockbike.

Κατά τη διάρκεια του Warm Up, το Μάιο, οι Τeam Managers ψήφισαν και ενέκριναν τη χρήση ενός αδιάβροχου Speed Control, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση βροχής.

Οι κανονισμοί έχουν ενημερωθεί. Οι αλλαγές βρίσκονται στην παράγραφο 3.1, στη σελίδα 4. Οι κανονισμοί βρίσκονται στον παρακάτω σύνδεσμο:

Πιο συγκεκριμένα:




Rule "3.1 Electric Stock Bike Motor and ESC".
Rain Motor: REELY ET BRUSHLESS‐MOTOR TC‐04 /EB‐04 #237096‐62 
Αυτό το μοτέρ επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί μόνο σε περίπτωση που οι οργανωτές δηλώσουν τον αγώνα "βρεγμένο". 
Θα το βρείτε στο: http://www.conrad.com


Rain ESC: REELY BRUSCHLESS‐REGLER FIGHTER 45A #704788‐62  
Αυτό το ESC επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί μόνο σε  περίπτωση που οι οργανωτές δηλώσουν τον αγώνα "βρεγμένο". 
Θα το βρείτε στο: http://www.conrad.com

Παρακάτω θα βρείτε μερικές πληροφορίες για το ESC από τον Marc Lutz (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Stock 2013 και Team Manager της Γερμανίας).

"Οπως συζητήσαμε στη Σουηδία, αυτό το πακέτο αγοράστηκε και δοκιμάστηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Η δοκιμή ήταν επιτυχής και την έκανε ο Fabio Tosti, μια και ο Tom (Feilner) δεν είχε το χρόνο. Εγώ έκανα "έλεγχο ποιότητας" και τον... βοηθό στα πίτς!
Δοκιμάσαμε το συνδυασμό για μια μπαταρία, χρησιμοποιώντας όλο το γκάζι στο στεγνό. Στη συνέχεια το βάλαμε κάτω από τρεχούμενο νερό (!) και τρέξαμε μια δεύτερη μπαταρία. 
Δείτε το video: 


Ολα πήγαν μια χαρά. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν 35 βαθμοί, η πίστα 40 βαθμοί, το ESC 45 βαθμοί και το μοτέρ 75 βαθμοί. 
Στο βρεγμένο δεν υπάρχει θέμα θερμοκρασίας.

Η αίσθηση της εκκίνησης και η επιτάχυνση είναι πολύ καλύτερη από το συνδυασμό του Speed Passion με το sensor. 
Να έχουμε υπόψη:
* Ο συνδυασμός αυτός έχει περισσότερη δύναμη (11Τ) από το Speed Passion. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ΜΟΝΟ στο βρεγμένο! Αν κάποιος χρησιμοποιήσει το Speed Passion στο βρεγμένο θα έχει μειονέκτημα (Σ.τ.Μ.: Πέρα από το μπελά της αδιαβροχοποίησης).
Συζητήσαμε το θέμα στη Σουηδία και πήραμε το ΟΚ από όλους τους TM.
* Λειτουργεί χωρίς καλώδιο sensor.
* Το μοτέρ έχει κανονικές διαστάσεις τύπου 540".


Σας περιμένουμε στη Σουδία
Fredrik



--------------------------------------------------------------------------------------------
Lidköpings R/C Klubb

REGISTRATION

Ηδη έχει αναρτηθεί και το ημερήσιο πρόγραμμα του Παγκοσμίου στο site του LRCK.
Οι συμμετοχές μέχρι στιγμής (20/5/2014) είναι συνολικά 62 (8 nitro, 19 Stock, 35 SBK).
Δόθηκε παράταση στη δήλωση συμμετοχής μέχρι τη Δευτέρα 23/6/2014.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1717841

Τα δικά μου


Η δική μας προετοιμασία καλά κρατεί, τόσο με προπονήσεις όσο και με τα πρακτικά ζητήματα. Εχουν κλειστεί αεροπορικά εισητήρια, νοικιάρικο αυτοκίνητο και διαμονή, ενώ αναμένεται νέο lexan για βάψιμο, το οποίο θα φιλοτεχνήσει γνωστός καλλιτέχνης του χώρου, σύντομα! Επιλογή σε ελαστικά δεν έχει γίνει. Το σκεπτικό μου είναι να δοκιμάσω τι παίζει από τις 2 βασικές εταιρίες (GRP, Roadies) και να αποφασίσω στις ελεύθερες δοκιμές. Δεδομένου ότι δεν έχω ξαναδεί την πίστα, θα είμαι εκεί από τη Δευτέρα το πρωί για δοκιμές! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου