Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Συνέντευξη του Antoine Brunet, 2ου στην κατηγορία Superbikes στο Παγκόσμιο RC Bikes 2013.





Ο 15άχρονος Antoine Brunet έχει σχετικά μικρή ιστορία στο Παγκόσμιο RC Bikes. Το 2011 ήταν 3ος στην κατηγορία Stock και το 2012 Παγκόσμιος Πρωταθλητής Stock. Η συνέντευξη δόθηκε στο γαλλικό forum www.petitrc.com πριν μερικές μέρες και μπορείτε να τη δείτε πρωτότυπη στον παρακάτω σύνδεσμο στα Αγγλικά και στα Γαλλικά:

http://www.petitrc.com/_forumphp/showthread.php?73301-Interview-Antoine-Brunet-2nd-Worldchampionship-2013-Superbike


PetitRC: Γειά σου Antoine, γνωριζόμαστε καλά εδώ και δυό χρόνια, καθώς βλεπόμαστε στο Γαλλικό Πρωτάθλημα, αλλά οι αναγνώστες μας τώρα μαθαίνουν για τις τηλεκατευθυνόμενες μοτοσικλέτες (σ.τ.μ.: RC Bikes για συντομία) και δεν ξέρουν πολλά. Μπορείς να μας συστηθείς εν συντομία;


Antoine Brunet: Γεια σε όλους τους αναγνώστες του PetitRC. Είμαι ο Antoine Brunet, ζω στην Νάντη της Γαλλίας, είμαι 15 χρονών και πηγαίνω στο Γυμνάσιο!

P.RC: Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τις RC Bikes;

A.B: Ξεκίνησα να τρέχω RC Bikes στην ηλικία των 12, μαζί με τον Ludovic Chauveau που είχε ένα hobby shop. Ηταν ένας από τους πρώτους που έτρεξαν με μοτοσικλέτα και ήταν αυτός που βελτίωσε τα πράγματα στην περιοχή μας.

P.RC: Πριν τις μοτοσικλέτες με τι έτρεχες;

A.B: Ξεκίνησα στην ηλικία των 6 με ένα Serpent vector 1/8 4x4 που πήρα από τον πατέρα μου. Στη συνέχεια έτρεξα μερικούς αγώνες 1/10 με τον αδερφό μου, με ένα Serpent 710 και μετά πήρα ένα Tamiya 416WC edition. Πάντα μοιραζόμουν αυτό το πάθος με τον αδερφό μου και όταν πηγαίναμε για αγώνες, μας έπιανε το βράδυ στην πίστα…

P.RC: Ποιες είναι οι επιδόσεις σου στα τηλεκατευθυνόμενα;

A.B: Στην ουσία, αγωνιστικά άρχισα να τρέχω όταν απόκτησα RC bike. Το 2011 έτρεξα στο Warm Up με τον Ludovic και κέρδισα την κατηγορία Stock (με  ηλεκτρικό μοτέρ 17.5Τ και μίνιμουμ βάρος 1900 γρ.). Στη συνέχεια έτρεξα στο Παγκόσμιο και τερμάτισα τρίτος. Το Σεπτέμβρη έτρεξα σε δύο αγώνες του Γαλλικού Πρωταθλήματος, όπου νίκησα και στους δύο στην κατηγορία Superbike (ελεύθερο μοτέρ και χωρίς περιορισμούς). Ελαβα μέρος στο Warm Up του Παγκοσμίου στην Ιταλία και νίκησα στην κατηγορία Stock. Εγινα Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην κατηγορία Stock, το 2012, στο Riccione της Ιταλίας.
Το 2013 αποφάσισα να συμμετάσχω στην κατηγορία Superbike σε διεθνές επίπεδο, τη μεγαλύτερη κατηγορία των RC Bikes. Αυτή τη χρονιά αποφάσισα να ακολουθήσω όλο το Γαλλικό Πρωτάθλημα. Τερμάτισα 2ος στον πρώτο αγώνα και νίκησα στους επόμενους δύο.
Ημουν στην Αυστρία για το Warm Up του Παγκοσμίου, το Μάιο και νίκησα (τρίτωσε!) με ταχύτερο γύρο και Pole Position. Τέλος, κατατάχτηκα 2ος στο Παγκόσμιο στην κατηγορία Superbike, κάτι που είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για μένα, μια και η κατηγορία Superbike είναι η κορυφαία στους αγώνες RC Bikes.


P.RC: Που οδηγείς; Ποιοι είναι οι σπόνσορές σου και οδηγείς και άλλες κατηγορίες;

A.B: Κάνω προπονήσεις στην πίστα του Nantes Racing Club, η οποία μπορεί να είναι μικρή, αλλά με πολύ καλούς φίλους. Το Club έχει βγάλει μερικούς πολύ ταλαντούχους οδηγούς σε διάφορες κατηγορίες τηλεκατευθυνόμενων, χάρη στην πολύ τεχνική πίστα αλλά και τη βοήθεια του Ludovic Chauveau. Οι σπόνσορές μου είναι: Η Lightscale που παράγει τη μοτοσικλέτα Jabber 2013 και με υποστηρίζει τόσο στο πλαίσιο όσο και με τα λάστιχα Roadies. H Orion βοηθά με μπαταρίες και φορτιστές. Το χειμώνα οδηγώ ένα Yokomo BD7 σε πίστα indoor.

P.RC: Πήρες την Jabber 2013 για το Παγκόσμιο πρακτικά στην πίστα όπου και την πρωτοοδήγησες. Θα σου ήταν πιο αποδοτικό να είχες τη μοτοσικλέτα λίγο νωρίτερα;

A.B: Ναι, πήρα την Jabber 2013 την Κυριακή το πρωί στην πίστα. (σ.τ.μ.: μια βδομάδα πριν τους τελικούς του Παγκοσμίου). Η μηχανή είναι ένα διαμάντι τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, ειδικά στην παραγωγή των εξαρτημάτων από carbon.
Νομίζω ότι θα ήμουν λίγο καλύτερα αν είχα τη μηχανή ένα μήνα νωρίτερα, ώστε αφενός να μάθω να έχω τον πλήρη έλεγχο του θηρίου, αφετέρου να έχω κάνει λίγες μικρορυθμίσεις και να πειραματιστώ με το σετάπ.
Η μοτοσικλέτα άρχισε να είναι καλή στα τελευταία σκέλη των ελεύθερων δοκιμών.
 (σ.τ.μ.: Από την Κυριακή 18 Αυγούστου, που αναφέρει πιο πάνω, μέχρι και Πέμπτη 22 Αυγούστου). Ηταν πολύ δύσκολο για μένα, παρόλο που είχα και το προηγούμενο μοντέλο (σ.τ.μ.: Jabber 2011) πριν από αυτήν.



P.RC: Είχες την pole position μετά τα προκριματικά, ήσουν πολύ σταθερός στη διάρκεια της εβδομάδας, τι συνέβη στους τελικούς; Μπορείς να το σχολιάσεις, σε παρακαλώ;

A.B: Για τους τελικούς, ο καιρός μας έκανε κόλπα και η βροχή ήρθε ακάλεστη στο πάρτι! Η πίστα ήταν βρεγμένη στο πρώτο σκέλος και νίκησα με το rain bike μου (σ.τ.μ.: Δεύτερη μοτοσικλέτα, προετοιμασμένη ειδικά για βρεγμένο καιρό, με διαφορετικά ελαστικά, ρυθμίσεις ηλεκτρονικών κλπ. Ετρεξε με Jabber 2011).
Στο δεύτερο σκέλος ο καιρός άλλαξε και έριξε 2-3 ψιχάλες ακριβώς πριν την έναρξη, οπότε αποφάσισα να τρέξω με το rain bike και ήταν κυριολεκτικά λαχείο. Επαιξα και έχασα. (Ποτέ δεν περίμενα τόση βροχή…).
Στο τρίτο σκέλος έτρεξα την Jabber 2013 (σεταρισμένη αποκλειστικά για στεγνό) αλλά δεν είχα το χρόνο να ρυθμίσω κάτι πολύ σημαντικό για μένα και ξαφνικά βρέθηκα με μια μηχανή πολύ δυσκολοοδήγητη στα χέρια μου… Ηξερα από την αρχή του σκέλους ότι ο τίτλος είχε χαθεί…
Παρόλα αυτά, είμαι πραγματικά χαρούμενος με το αποτέλεσμά μου σε αυτή την πρώτη μου χρονιά στα Superbikes. Η κατηγορία έχει αναπτυχθεί πολύ δυνατά με τα χρόνια. Το παραμικρό λαθάκι ή έξοδος κοστίζει ακριβά: Η επαναφορά είναι πολύ περίπλοκη μια και ο οδηγικός ρυθμός είναι πολύ υψηλός.



P.RC: Πως σου φάνηκαν τα λάστιχα Roadies στο φετινό Παγκόσμιο;

A.B: Τα μαλακά λάστιχα δούλεψαν φανταστικά το πρωί και στο βρεγμένο. Αλλά το απόγευμα έπρεπε να τρέξουμε τα Pro. Οι διαφορές στη θερμοκρασία της πίστας είχαν μεγάλες διακυμάνσεις.
Όταν τρέχεις τα Pro, όμως, πρέπει να τα ζεστάνεις πολύ καλά για να πάρεις το καλύτερο από αυτά. Για μένα είναι τα καλύτερα λάστιχα της αγοράς από πλευράς πρόσφυσης.



P.RC: Τι μοτέρ και ηλεκτρονικά χρησιμοποίησες;

A.B: Στο Παγκόσμιο χρησιμοποίησα μοτέρ Lehner 5T και ESC Genius GM 120 amp. Οι μπαταρίες μου ήταν ORION 6500 90c.

P.RC: Θάθελες να μοιραστείς το σετάπ σου με τους αναγνώστες μας;

A.B: Στις τηλεκατευθυνόμενες μοτοσικλέτες το να δώσεις ένα σετάπ δε λέει και πολλά, αφού υπάρχουν τόσες πολλές παράμετροι να υπολογίσεις, συν την αίσθηση και τις συνήθειες του κάθε οδηγού, τη διαχείριση της τηλεκατεύθυνσης και του ηλεκτρονικού speed control, τις συνθήκες στην πίστα και τόσα άλλα.
Το ευχάριστο με την Jabber 2013 είναι ότι η αρχιτεκτονική της και η εξέλιξή της ήταν ιδιαίτερα μακροχρόνια με αποτέλεσμα να απαιτεί λιγότερες ρυθμίσεις από τις ανταγωνιστικές μοτοσικλέτες.



P.RC: Εκανες ιδιαίτερη προπόνηση πριν το Παγκόσμιο;

A.B: Δεν έκανα προπόνηση με την Jabber 2013, αφού δεν την είχα καν στα χέρια μου πριν τον αγώνα. Επιπροσθέτως τα ηλεκτρονικά μου ήταν όλα καινούρια. Για το βρεγμένο, επικεντρώθηκα στην προετοιμασία των ηλεκτρονικών (σ.τ.μ.: αδιαβροχοποίηση). (Αλλά φυσικά αυτό δεν έχει ποτέ εγγυημένα αποτελέσματα…)

P.RC: Πόσες φορές και πόσο συχνά οδηγείς;

A.B: Οδηγώ μια φορά τη βδομάδα και στις διακοπές δυό φορές τη βδομάδα!

P.RC: Τι θα συμβούλευες τους νέους (και τους όχι και τόσο νέους) που θάθελαν να ξεκινήσουν με μια RC Bike;

A.B: Η εξάσκηση με τη μοτοσικλέτα είναι πολύ όμορφη και η ατμόσφαιρα στα πιτς είναι πάντα τόσο χαλαρή, ακόμα και στο Παγκόσμιο. Πρέπει να επιμείνεις να κατανοήσεις πως λειτουργεί η μοτοσικλέτα, καθώς δεν φαίνεται να είναι πάντα «υπάκουη», δηλαδή να κάνει αυτό ακριβώς που θέλεις, αλλά μετά από λίγη εξάσκηση έχει πάρα πολλή πλάκα.
Ιδανικά, θα πρότεινα να ξεκινήσει κάποιος σε ένα πάρκινγκ, να τρέξει για αρκετές μπαταρίες (είναι πάντα πολύ πιο εύκολο σε ανοιχτό πεδίο) και μετά να προπονηθεί σε καθαρή πίστα. Το μυστικό μου; Have Fun!
Πάντως, αρκετοί οδηγοί rc cars έρχονται και ασχολούνται με τις rc bikes γιατί είναι μια κατηγορία άκρως διασκεδαστική και με πολύ fun (σ.τ.μ.: άντε πάλι!)

P.RC: Εχεις καμμιά ιδιαίτερη ιστορία από το Παγκόσμιο να μας μεταφέρεις;

A.B: Πάντα κουβαλούσα το «φυλακτό» μου στους σημαντικούς αγώνες (κάποιοι θα καταλάβουν…)(σ.τ.μ.: όχι εμείς, πάντως! Αλλά… θα το ερευνήσουμε!!!). Στο Παγκόσμιο… το ξέχασα!!!
Το κίνητρο στην Γαλλική ομάδα ήταν υψηλό: Ολοι ήθελαν να έχουν καλές επιδόσεις. Τελικά, είμαστε ευλογημένοι: Συγχαρητήρια στον Correntin (σ.τ.μ.: Blaise) για τον τίτλο στο Παγκόσμιο Νίτρο, και στον Nicholas (σ.τ.μ.: Hammerton) για την Τρίτη θέση του στο grid του Α τελικού των Superbikes. Την διάκριση την αξίζουν μετά από τόσο μεγάλες προσπάθειες.

P.RC: Για το τέλος, έχεις κάποιο σχόλιο να μας πεις;

A.B: Οι αγωνιστικές τηλεκατευθυνόμενες μοτοσικλέτες είναι ένα πολύ νέο είδος και σε ανάπτυξη. Μου προκαλεί το ενδιαφέρον το γεγονός ότι το επίπεδο ανεβαίνει διαρκώς, κάτι που υπόσχεται ότι θα έχουμε επικές μάχες στους μελλοντικούς εθνικούς και διεθνείς αγώνες.
Πρέπει να κρατήσουμε αυτή τη μοναδική ατμόσφαιρα. Το χόμπι μας είναι πρωτίστως ένα πάθος, μια διασκέδαση.
Ευχαριστώ τον αδερφό μου, τη μητέρα μου και ειδικά τον πατέρα μου για όσα κάνουν για μένα. Επίσης, ευχαριστώ τον Ludo γιατί χάρη σ’ αυτόν είμαι σ’ αυτή τη μεγάλη και ωραία περιπέτεια.
Ευχαριστώ τους σπόνσορες Lightscale και Orion. Ευχαριστώ τον GTF (σ.τ.μ.: το μέλος του Petit RC που πήρε τη συνέντευξη) για όσα κάνει για τις RC Bikes στη Γαλλία και όλους τους φίλους μου  οδηγούς για τις καλές στιγμές που μοιράζονται μαζί μου.

P.RC: Antoine, σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τις εμπειρίες σου από το Graz και ευχόμαστε να σε δούμε στην πίστα σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου