Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Correntin Blaize. RC Bike World Champion Nitro Bike 2013

Συνέντευξη με τον Correntin Blaise, Παγκόσμιο Πρωταθλητή Nitro bikes 2013 




Η συνέντευξη δόθηκε στο Γαλλικό forum www.petitrc.com και την αναδημοσιεύουμε με την άδειά τους. Μπορείτε να διαβάσετε την πρωτότυπη εδώ:


-P.rc: Γειά σου Correntin. Σε βλέπουμε να αγωνίζεσαι τακτικά στο Γαλλικό Πρωτάθλημα και έχουμε κάνει μερικές προπονήσεις μαζί, αλλά οι αναγνώστες μας τώρα μαθαίνουν τις μοτοσικλέτες και δεν σε γνωρίζουν. Θες να μας πεις λίγα πράγματα για σένα;



-Corentin Βlaise: Χαιρετώ τους αναγνώστες του PetitRC. Είμαι ο Correntin Blaise, ζώ στην Haon le Châtel, στη Γαλλία, είμαι 15 ετών και πάω στο Γυμνάσιο.

-P.rc: Πότε ξεκίνησες με τα RC Bikes;

-C.B: Ξεκίνησα το 2010, λίγο πριν το Warm Up της Grenoble.

-P.rc: Ασχολείσαι ενεργά και με άλλες κατηγορίες;

-C.B: Εχω τρέξει μερικά χρόνια με mini-Z, έχω τρέξει 1/8 offroad στο Γαλλικό Πρωτάθλημα και τώρα άρχισα να προπονούμαι με 1/8 onroad.

P.RC: Ποιες είναι οι επιτυχίες σου ως τώρα στα rc;

-C.B: Πρωταθλητής σε 8 Γαλλικές περιφέρειες στα 1/8 offroad
Δυο φορές Πρωταθλητής Γαλλίας στην κατηγορία nitro bikes
Πρωταθλητής Γαλλίας στην κατηγορία Stock Bikes
Εχω βγει «Νεαρότερο Ταλέντο» στις 8 Γαλλικές Περιφέρειες.

-P.rc: Που οδηγείς συνήθως;

-C.B: Προπονούμαι με τη μοτοσικλέτα στο club MBVCB του Vichy, στη Γαλλία, όπου είμαι πάντα ευπρόσδεκτος.

-P.rc: Ποιοι σε υποστηρίζουν;

-C.B: Οι υποστηρικ΄τες μου είναι οι RG (σ.τ.μ: μοτοσικλέτες), GRP (σ.τ.μ: ελαστικά), Labemax (σ.τ.μ.: καύσιμα), οι οποίοι με βοήθησαν στο φετεινό Παγκόσμιο.

-P.rc: Οδηγείς με την RG από την αρχή της σαιζόν, την γνωρίζεις πολύ καλά και μου είπες κάποια στιγμή ότι δοκιμάζεις διάφορα εξαρτήματα στο φετεινό Παγκόσμιο. Αυτά ήταν special εξαρτήματα;




-C.b: Όχι. Όλα τα εξαρτήματα που δοκίμασα είναι αυτά που κάνουν την καινούρια RG 3.1, αφού εγώ είχα ξεκινήσει με την RG 3.0.

-P.rc: Μπορείς να σχολιάσεις τον αγώνα του Παγκοσμίου;

-C.B: Ο αγώνας μου κρίθηκε στα πιτς, μια και ήταν απαραίτητο να διαλέξουμε ανάμεσα στις ρυθμίσεις για βροχή ή στεγνό. Πριν την εκκίνηση, με τους μηχανικούς μου (τον πατέρα μου και την Deborrah Serre) αποφασίσαμε να τρέξουμε με ρυθμίσεις για στεγνό. Παρόλα αυτά, η εκκίνηση έγινε με υγρή πίστα, έκανα ένα σφάλμα και βρέθηκα 5ος.
Από κει και πέρα, κράτησα ένα πολύ σταθερό ρυθμό, με τον οποίο κατάφερα και βρέθηκα να πιάσω τον πρωτοπόρο του αγώνα, όταν μπήκε στα πιτς για ανεφοδιασμό. Χάρη στους ταχύτατους ανεφοδιασμούς μου (μόλις 10 δευτ.) κατάφερα να φύγω από τα πιτς πρώτος. Μετά τα πρώτα 20 λεπτά άρχισα να ανοίγω τη διαφορά στη στεγνή πλέον πίστα. Τελικά, κατάφερα να περάσω την καρό σημαία με 2 γύρους διαφορά από το δεύτερο.



-P.rc: Πως σου φάνηκαν τα ελαστικά της GRP στο Παγκόσμιο;

-C.b: Στο στεγνό είχα πολύ καλές επιδόσεις με τη γόμα Α, που δούλευε εξαιρετικά το πρωί, και τη γόμα Β όταν ανέβαιναν οι θερμοκρασίες. Από την άλλη, η γόμα C δεν με ευχαρίστησε πολύ στο βρεγμένο.

-P.rc: Τι μοτέρ και καύσιμο χρησιμοποιείς;

-C.b: Ο κινητήρας μου είναι Novarossi T3/09. To καύσιμο μου είναι Labemax 16%. Με αυτά είχα πολύ καλή απόδοση και ταυτόχρονα οικονομία, ενώ δεν είχα μπουκώματα.

-P.rc: Μπορείς να μοιραστείς το σετάπ σου με τους αναγνώστες μας;         

-C.B: Θα σας δώσω το σετάπ μόλις το καθαρογράψω σε χαρτί. (σ.τ.μ: Παρατίθεται στις φωτογραφίες)





-P.rc: Εκανες κάτι το ιδιαίτερο, όταν προετοιμαζόσουν για το Παγκόσμιο;

-C.B: Όχι, απλώς πολλή προπόνηση.

-P.rc: Πόσο συχνά προπονείσαι και πόσο χρόνο, σε εβδομαδιαία βάση;

-C.b: Οδηγώ μια ή δυο φορές τη βδομάδα στο Vichy.

-P.rc: Ποια είναι τα σχέδιά σου για την επόμενη χρονιά;

-C.B: Θα συνεχίσω με τις μοτοσικλέτες, ηλεκτρικές και nitro και θάθελα να κάνω μια σαιζόν στα 1/8 on road, αν βρω υποστήριξη που θα με βοηθήσει να ξεκινήσω αυτή τη νέα περιπέτεια.

-P.rc: Τι συμβουλές θα θελες να δώσεις σε κάποιο νέο (ή όχι και τόσο νέο) που θέλει να ξεκινήσει με τις rc bikes;

-C.B: Πρώτα απ’ όλα να ξεκινήσει σε ένα μεγάλο πάρκινγκ. Μετά, είναι απαραίτητο να προπονηθεί σε μια πίστα, χωρίς να διστάσει να ζητήσει συμβουλές και βοήθεια από άλλους που τρέχουν rc bikes περισσότερα χρόνια. Ετσι θα το ευχαριστηθεί πραγματικά.

-P.rc: Εχεις καμμιά ιδιαίτερη ιστορία από το Παγκόσμιο που θα θελες να μοιραστείς;



-C.B: Όταν κατέβηκα από το rostrum, μετά το τέλος του τελικού nitro, όλοι με περίμεναν στα σκαλιά για να με συγχαρούν και να με πάρουν στην αγκαλιά τους!

-P.rc: Κλείνοντας, έχεις κάποιο σχόλιο να μας πεις;


-C.B: Ναι! Ενα χειροκρότημα για όλους τους Γάλλους που πήραν μέρος στο Παγκόσμιο. Ευχαριστώ τους υποστηρικτές μου που με βοήθησαν και ιδιαίτερα τους γονείς μου και τους μηχανικούς μου.


-P.rc: Σε ευχαριστούμε Correntin που μοιράστηκες μαζί μας τις εμπειρίες σου από το Παγκόσμιο στο Graz





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου