Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Mario Lopez




O Mario Lopez είναι Ισπανός και έχει κερδίσει έξη Παγκόσμια Πρωταθλήματα RC Bikes σε όλες τις κατηγορίες, κάποιες φορές δε, έχει κερδίσει και 2 κατηγορίες ταυτόχρονα! Από πέρυσι ζει στη Γερμανία, όπου και εργάζεται.
Ας δούμε τις εμπειρίες του, όπως τις έγραψε στο Ισπανικό Forum www.motosrc.com

Μετά από σχεδόν 6000 χλμ που έκανα αυτό το καλοκαίρι (κυρίως με αυτοκίνητο), είμαι πίσω στο Dortmund. Πρώτα απ’ όλα, θέλω να ευχαριστήσω για όλα τα μηνύματα συμπάθειας που έλαβα στη διάρκεια αλλά και μετά το Παγκόσμιο. Αυτή η χρονιά ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για μας.
Το επίπεδο είναι υψηλότατο, οι χρόνοι κατεβαίνουν συνέχεια, οι νεαροί στην ηλικία οδηγοί είναι ταχύτατοι και είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί αυτοί είναι το μέλλον του χόμπι μας. Αναγνωρίζω την εξαιρετική δουλειά που έκαναν οδηγοί όπως ο Antoine (σ.τ.μ: Brunet), o Stefan (σ.τ.μ.: Polydor, Παγκόσμιος SBK) και ο Michele (σ.τ.μ.: Repetati, RG Evolution).
Από πλευράς μου, ξεκινώ από την ολοκλήρωση. Εκανα ότι μπορούσα καλύτερα και μετά την έξαψη, πρέπει να είμαι χαρούμενος. Στ’ αλήθεια, είμαι. Είμαστε!
Στη διάρκεια της εβδομάδας του Παγκοσμίου είχαμε πολλή δουλειά να κάνουμε, να δοκιμάσουμε μοτέρ, τροχούς και σετάπ με στόχο να γίνουμε γρήγοροι όσο οι μοτοσικλέτες της JABBER (σ’ αυτή την πίστα ήταν άπιαστες στο στεγνό, έχοντας ένα τρομερό ρυθμό και απίστευτη σταθερότητα) και τις RG, που με τον Repetati επικεφαλής, ήταν σχεδόν εξίσου γρήγορες.


 
Ειλικρινά, νομίζω ότι υστερούσαμε. Ελάχιστα, μεν, αλλά πάντα ήμασταν λίγο πιο πίσω. Παρόλα αυτά, με τη βροχή να αναμένεται για το Σάββατο και την Κυριακή (που ήρθε!) πιθανόν να άλλαζαν πολλά.
Στις βρεγμένες συνθήκες (στους Ημιτελικούς) ήμασταν περίπου 1 δευτ. ταχύτεροι από τους περισσότερους. Παρόλα αυτά, με τους υπάρχοντες κανονισμούς, αν τρέχεις στον Sub Final B, το πολύ που μπορείς να καταφέρεις είναι να πάρεις το Νο.2 στην εκκίνηση του Α τελικού, άσχετα από το πόσο ταχύς είσαι. Αυτό συνέβη σε μας. Οι διαφορές μας στους ημιτελικούς ήταν χαώδεις, αλλά παρόλα αυτά δεν μπορέσαμε να έχουμε το Νο. 1 του Α τελικού (που ήταν πολύ σημαντικό να ξεκινάς πρώτος).
Α τελικός, πρώτο σκέλος σε πίστα υγρή που μισοστεγνώνει. Στον πρώτο ή δεύτερο γύρο περνάω πρώτος, χτίζω και μια καλή διαφορά, αρκετή ώστε να τρέξω το υπόλοιπο του σκέλους χωρίς να απειληθώ. Περίπου στα τρία τέταρτα του αγώνα, σε προσπέρασμα πέφτω εξαιτίας του οδηγού που προσπερνούσα και χάνω την πρωτοπορία. Ο ξετουμπαριστής δεν με έβαλε στην πίστα. Εβαλε την άλλη μοτοσικλέτα και με άφησε στα χόρτα. Πραγματικά τρελλό να συμβεί σε τελικό του Παγκοσμίου! Και δε με νοιάζει να πω και το όνομά του: Ηταν ο Costi της κατηγορίας Stock.



2o σκέλος σε πίστα στεγνή, που αρχίζει να ψιχαλίζει μόλις 2 λεπτά πριν την εκκίνηση. Την απολύτως τελευταία στιγμή αποφασίζουμε να τρέξουμε με το wetbike, βλέποντας ότι θα αρχίσει να βρέχει (σ.τ.μ.: Δεύτερη μοτοσικλέτα προετοιμασμένη για υγρό καιρό, με διαφορετικά λάστιχα, σεταπ τα μηχανικά και διαφορετικά ηλεκτρονικά).
Δυστυχώς το ψιχάλισμα σταμάτησε και η πίστα παρέμεινε εντελώς στεγνή. Δοκίμασα τα πάντα, αλλά η μοτοσικλέτα ήταν εμφανώς πιο αργή στο στεγνό. Εχοντας πέσει στην 6η θέση, αποφάσισα να σταματήσω, μη θέλοντας να ρισκάρω είτε το μοτέρ μου, είτε το σύστημα μετάδοσης, θέλοντας να τα φυλάξω για το τρίτο σκέλος, σε περίπτωση που έβρεχε.



Τρίτο σκέλος και συνυπολογίζοντας τις θέσεις τερματισμού στα δύο πρώτα σκέλη, 8 από τους 10 οδηγούς έχουν πιθανότητα για τίτλο. Ξεκινάμε και καθώς προσπερνώ ένα πιο αργό οδηγό, ένας άλλος έρχεται σαν καμικάζι και με ρίχνει, μηδενίζοντας τις όποιες πιθανότητες είχα. Εκανα τα αδύνατα δυνατά για να ανακτήσω τη δεύτερη θέση. Δεδομένου ότι ήταν τελείως στεγνά, είμαι ικανοποιημένος που πήγα τόσο καλά, ανέκτησα πολλές θέσεις στη διάρκεια του αγώνα και ανταγωνίστηκα στα ίσα όλους τους οδηγούς, τους οποίους μέσα στη βδομάδα απλώς πλησίαζα. Στο τέλος, κατέκτησα την τρίτη θέση στο σκέλος. Οι ατυχίες ήταν πάρα πολλές, τελικά, για να μπορέσω να κατακτήσω το Παγκόσμιο, αλλά όπως είπα και πριν, είμαι πολύ ικανοποιημένος. Εδωσα τα πάντα, χρησιμοποίησα τον εξοπλισμό μου όσο καλύτερα γινόταν και, αν το σκεφτεί κανείς, η τρίτη θέση στο Παγκόσμιο είναι καλή, δεδομένων των όσων έγιναν.
Δέχομαι τα σχόλια φίλων που ήρθαν να μου πουν τι έγινε και ποιος έπρεπε να είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Αναμφίβολα τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα.
Μετά από τούτο το Παγκόσμιο, θα κάνω ένα διάλειμμα. Του χρόνου δεν θα τρέξω, αφήνοντας ένα κενό στα χρόνια που αγωνίζομαι, κυρίως γιατί ετοιμάζομαι να γίνω πατέρας.
Εν τω μεταξύ θα έχω το χρόνο να σχεδιάσω μια καινούρια μοτοσικλέτα, γρήγορη και αποτελεσματική, κάτι που θα με αφήσει να ξεκουραστώ λίγο και να μην είμαι συνέχεια στο 120% μου, όπως φέτος, για να κυνηγώ την πρώτη θέση.

Ευχαριστώ

Mario Lopez,
_________________
Team Nuova Faor
Speed Passion
EZ Power / PMT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου